پاوربانک انرجایزر Energizer UE10012 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که بیشتر تایم خود را در بیرون از منزل سپری می کنید و مدام با مشکل تمام شدن شارژگوشی های خود مواجه هستید ما به شما پاوربانک انرجایزر Energizer UE10012 با ظرفیت 10000 میلی امپر را پیشنهاد می دهیم. باهم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و پلازا می اندازیم.

پلازا:

شارژ تلفن همراهم تمام شده بود و متاسفانه دسترسی به برق نداشتم و نتوانستم آن را شارژ کنم " شاید این جمله بارها در دنیای امروزی که کار اکثر ما با تلفن همراه و تبلت ها گره خورده است تکرار شده. همین مسئله پاوربانک را به یک کالای ضروری تبدیل کرده است. پاوربانک انرجایزر مدل UE10012 با دو درگاه خروجی به راحتی می تواند تبلت , تلفن همراه و گجت های هوشمند شما را شارژ کند. همچنین وجود این دو درگاه خروجی باعث می شود تا بتوان به طور همزمان 2 دستگاه را شارژ نمود و دیگر نیازی به صرف وقت بسیار و شارژ نوبتی گجت های هوشمند خود نخواهید داشت.باتری های این پاوربانک از جنس لیتیوم پلیمری است. این باتری‌ها علاوه بر ویژگی باتری‌های لیتیم-یون دو ویژگی مهم سبک بودن و شکل پذیری را نیز دارا هستند. ظرفیت این پاوربانک Energizer ده هزار میلی‌آمپر ساعت است که می تواند حدوداً 3 بار آیفون ۷ را شارژ کند. این محصول با ابعاد 125x68x16 میلی متر به راحتی قابل حمل هستند. در آخر باید گفت چهار نشانگر LED بر روی این پاوربانک تعبیه شده تا وضعیت شارژ باتری را نمایش دهند.

دیجی کالا:

شارژر همراه «انرجایزر» مدل «UE10012» دارای باتری لیتیوم‌پلیمری به ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت است. در این پاوربانک دو درگاه خروجی USB وجود دارد که می‌توان دو دستگاه را به وسیله‌ی آن‌ها شارژ کرد. شدت‌جریان خروجی این محصول انرجایزر، حداکثر 2.1 آمپر است که با این مقدار علاوه‌بر اینکه تبلت‌ها هم شارژ می‌شوند، می‌توان گوشی موبایل را هم شارژ کرد. در ساخت پاوربانک UE10012 از مدارهایی استفاده شده است که از آن در برابر اتصال کوتاه، افزایش ناگهانی ولتاژ و جریان و شارژ بیش‌ازحد محافظت می‌کنند؛ بنابراین با خیال راحت از پاوربانکتان استفاده کنید. شارژر همراه یا پاوربانک UE10012 انرجایزر روکشی از جنس فلز و 250 گرم وزن دارد که نسبت به پاوربانک‌های 10000میلی‌آمپرساعتی سبک است و حمل آن برای شما راحت و بدون مشکل خواهد بود. UE10012 مستطیل‌ شکل است و دو طرف آن به صورت گرد طراحی شده‌اند. شارژر همراه «انرجایزر» مدل «UE10012» دارای طراحی ارگونومیک بوده و به‌راحتی قادر به حمل آن هستید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، مناسب برای شارژ انواع گوشی

با توجه به اینکه پاوربانک گوشی انرجایزر UE10012 دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است، می توان بر روی آن برای شارژدهی به انواع گوشی موبایل حساب باز کرد. این میزان ظرفیت برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته این موضوع رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد و ممکن است از مقادیر ذکر شده در این بخش کمتر یا بیشتر شود. علاوه بر موبایل، این پاور بانک برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این دست نیز کارایی دارد.

  • امکان مدیریت شارژ هوشمند و شارژ ایمن

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10012 با ظرفیت 10000 میلی آمپر کیفیتی عالی در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد و از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، اتصال کوتاه و افزایش دما محافظت می کند. همچنین این پاور بانک تبلت دارای قابلیت مدیریت شارژ هوشمند نیز هست و می توان از آن در حین شارژگیری، برای شارژدهی به سایر دستگاه ها نیز استفاده کرد. ادامه مطلب:

شرکت ایده برتر پارسیان یکی از مراکز پرفروش پاور بانک های گوشی موبایل است که می  تواند شما را در انتخاب و خرید شارژر همراه را راهنمایی کند. در ضمن این شرکت پاوربانک هایی را با برندها متنوع و کیفیت بالا برای مشتریان خود عرضه کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی